
Palau al Dia - Notícies del 12/11/2025
Presentació de l’espai informatiu amb Raquel Puig.
El CUAP de Santa Perpètua suma 44.000 consultes en 10 mesos; es promou derivar urgències de baixa/mitjana complexitat al CUAP. Recordatori d’ús del CAP.
Avanç de continguts: balanç d’Alba de la Boca, procés participatiu Remullet i agenda esportiva.
El 97% de casos atesos al CUAP són adequats al seu nivell (4-5). A Mollet, 63.000 urgències (gen-oct 2025), amb el 50% de nivells 4-5. Campanya: "No em trobo bé, què he de fer?"
Exemples per anar al CUAP: febre alta, descompensacions cròniques, torçades, infeccions d’orina. Objectiu: alleugerir urgències hospitalàries.
El CAP atén urgències en horari d’obertura i deriva si cal. Objectiu d’obrir dissabtes encallat. 2024: Mollet amb prop de 79.000 urgències. Xarxa local: CUAP Santa Perpètua i CAP Palau (8-20 h).
Borsa de treball d’educació infantil (fins 21/11, requisits: títol i C1). Alba de la Boca: 2.300 participants, 33 obres de 20+ països, accessibilitat amb subtítols en color i més tallers.
Aportacions via QR fins diumenge. Vespreig el 21/11 (mostra de DJs i votacions). Procés de votació fins al 7/12; resultats a mitjans de desembre.
La filla de la dona atropellada agraeix el suport de policia, veïns i sanitaris; la víctima resta pendent d’operació.
Acte central: "Lorca és flamenco" dissabte 19 h al Teatre de la Vila; entrada lliure. L’entitat celebra 15 anys i admet dificultats econòmiques.
Futbol sala: visita a Prats de Lluçanès (ds. 19 h) per buscar la 1a victòria fora. Bàsquet: visita a la Llagosta (ds. 19:45 h).
Mínima 5,9 ºC i màxima 20,7 ºC; l’estiuet de Sant Martí durarà poc. Crèdits finals i acomiadament.
- El CUAP del baix Vallès ha atès 44.000 visites en menys d'un any de funcionament
- La 5a edició del Badalaboca ha registrat més de 2.300 espectadors
- El Centro Cultural Andaluz tanca dissabte la celebració del seu 15è aniversari
- Altres temes i agenda esportiva

