Més de 80 alcaldies catalanes, entre elles la de Palau, demanen ajuda a la Generalitat per la regularització i millora d'urbanitzacions
Oriol Lozano va participar ahir de la crida que es va fer amb el suport de les entitats municipalistes
Oriol Lozano i una vuitantena més d’alcaldes i alcaldesses demanen ajuda a la Generalitat per regularitzar urbanitzacions. Ahir ho van acordar i escenificar les dues grans representacions dels municipis, l’Associació i la Federació Catalana de Municipis, en una trobada, al Col·legi d’Arquitectes de Catalunya. És el principal anunci que va fer ahir ahir Oriol Lozano, en la seva compareixença mensual a les xarxes.
Estratègia veïnal o casualitat, a la sessió telemàtica d’ahir a Facebook i Instagram, aquest tema es va preguntar almenys en tres ocasions, fent referència als barris del Castell i de Montjuïc. Aquí, al llarg de l’any passat, ja es va treballar un primer document de plantejament d’urbanització, entre veïns propietaris, Ajuntament i Diputació.
L'alcalde també va posar una mica al dia el calendari de construcció del nou complex esportiu, després de la firma de conveni, feta fa quinze dies, i va dir que els primers moviments a l’avinguda de l’Ebre s’han de veure a partir de dilluns que ve.





