La pintora Pacheco Ricote exposa a la Torre Folch

La mostra va obrir portes divendres a la sala Massagran

portal Actualitat
La pintora Pacheco Ricote exposa a la Torre Folch

“Pintures de l’Ànima” és la nova proposta pictòrica que es pot veure en les pròximes setmanes a la Torre Folch a càrrec de d'Eva Maria Pacheco Ricote que presenta una selecció de peces, pensades especialment per a ser vistes a la Sala Massagran. Divendres a la tarda es donava el tret de sortida a l’exposició de l'artista on es percep l'essència de l'ànima mitjançant l'abstracció i el silenci. Així vol presentar  una col·lecció d’onze obres dividides en 4 sèries, però amb una excepció en relació a d’altres exposicions: sota els quadres o les obres no hi ha cartel·les amb el títol, no hi apareix cap informació que doni pistes a l’espectador, perquè que Pacheco vol que cadascú codifiqui lliurement l’impacte de la seva obra. 

Com ja va explicar al magazín de Palau al Dia, Eva Maria Pacheco és una artista en actiu, però també professora de l’institut Ramon Casas i Carbó. Una faceta que Pacheco, assegura, resulta útil i important en el seu procés creatiu. Una exposició de la que l'artista en queda satisfeta pel fet de poder exposar la seva obra per primera vegada a Palau. Pacheco Ricote no va estar sola sinó que va estar acompanyada de família, amics, admiradors… i d'alumnes com la Laura Reinoso i Sara Ribero. A la inauguració no hi va faltar la seva mestra Fina Albareda que ha vist tota la seva trajectòria i que reconeixia a la seva alumna en la seva obra.

Passat, present i futur va enriquir una exposició que es podrà visitar a la sala Massagran de la Torre Folch en el seu horari d'obertura habitual, fins al 20 de febrer.

Notícies relacionades