El MIT CREA incorpora la dansa en el seu objectiu de potenciar disciplines artístiques diverses

Des del centre creatiu de can Falguera han detectat una manca d'oferta formativa en teatre i dansa a la zona

portal Actualitat
El MIT CREA incorpora la dansa en el seu objectiu de potenciar disciplines artístiques diverses

Nova proposta de dansa al municipi de la mà del MIT. Des del nou àmbit MIT CREA, un espai que vol potenciar diferents disciplines artístiques d’expressió corporal, ha començat a caminar un projecte de classes de dansa, adreçades a diferents perfils i modalitats. De moment, qui ja pensi en provar-ho ho pot fer aquest proper dissabte, en la classe de prova oberta a tothom, amb cost reduït, on Teia Moner i la seva filla, Cristina Bertran, directora del MiT CREA, en van parlar ahir al magazín del Palau al Dia.

A finals de l’any passat van començar a donar a conèixer el projecte i van oferir alguns tastets. Fruit d’això ja han format un grup d’alumnes, que tindran una trobada setmanal. La idea és funcionar dimarts i dijous. Infants, joves i adults podran gaudir de Dansa Creativa, pre-Ballet, Dansa Clàssica i Dansa Contemporània, amb horaris adaptats a cada nivell i aniran a càrrec del mestre Kioshi Castillo. L’altre motiu que les ha animat a tirar endavant les classes és que han detectat, el tancament d’algunes escoles privades de teatre i dansa. Un fet que atribueixen, en part, a la competència que representa l’oferta pública que es fa des d’espais municipals. Per això Moner, aposta per una forma de col·laboració público-privada que elimini barreres econòmiques a usuaris i ajuts a aquests centres.

Pel que fa als preus, una classe setmanal té un cost de 38 euros, amb descomptes si se’n fan més. La matrícula és de 50 euros, i es pot fer la classe de prova que té un cost 10 euros, es descompta si es fa la inscripció. Per a més informació sobre horaris i inscripcions es contactar amb el MIT CREA a través del seu perfil a Instagram.

Notícies relacionades